Diken gönderene Gül sunun

Güzel Kardeşim ne istiyorsun hala;Burdaki yazılarda seni rahatsız ediyorsa biliyorum ki ediyor.Virüs göndermene gerek yok.Ayrıca göndersende faydası yok.Çünkü virüs korumam çok iyi allahın izniyle ve benim arkamda Rabbim var emin ol birşey olmaz.

Ama şunu söylebilirsin ben sizden rahatsız oluyorum çekilin.Böyle bir ifadeyle karşıma çıkarsan emin ol bu sayfayıda kapatırım. Yinede imanını yitirmene izin vermem.
Aslında bunun seni yapman gerekir ama nefsine uyupta böyle şeyler yapmana anlam veremedim.
Ve bunu bilinçli yapıyorsun; günahını sevabını bilerek yapıyorsun
Ama yinede vazgeçmiyorsun neyin intikamını alıyorsun anlamadım ki….
SEN MÜSLÜMANSIN YOKSA BENMİ YANLIŞ BİLİYORUM
Biraz kendin ol,kimseye hasetlik besleme sen bunları benden iyi biliyorsun.YAPMA BÖYLE
YAZ BANA ÇEKİL DE MESAJINI ONAYLAMAM MERAK ETME
Rabbim(c.c.) yardımcın olsun…
Rabbim kimseyi nefsine uydurmasın inş.
Dua ile kalınız.
Saygılarımla;

~ tarafından kutaysevgi Ekim 20, 2007.

Bir Cevap Yazın

 
