Sanalda olsa ”ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol”

Reelde yani sanal olmayan âlemde ikiyüzlü insanlardan iğreniriz. Zaten iki yüzlülük münafıklığın alametidir.
Yüce Rab o kadar iğrenmiş ki münafıklıktan Bakara süresinde kâfirler için iki ayet varken münafıklar için on küsur ayet indirmiştir

Ve maalesef sanalda zaten bilinmiyorum mantığıyla insanlar bastırılmış duygularını açığa çıkarıyorlar. Ve reelde asla yapmayacağı şeyleri sanalda rahatlıkla yaparlar
Bu nasıl mantıktır Allahın basar ismi orada tecelli etmez mi sanıyorlar? Yoksa reelde cesaret edip yapamadıklarını sanalda mı yapıyorlar
Reelde kuldan utanıp sanalda Rabden mi utanmıyorlar
Ya kendini farklı kimliklere koyanlara ne demeli??

Erkekken kız olanlara kızken erkek olanlara ya en kötüsü evliyken bekârım diye dolaşanlar…

Hayır hayır düşünmek istemiyorum nasıl olur da insanlar bu kadar İslami kimliğe bürünmüşken riyakarlığın alasını yapabiliyor
Bazen cihad meydanı gördüğüm tuşlarımdan iğreniyorum. Ya olduğum gibi görünmezsem. Demez mi Mevlana ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol. Bu düsturu uygularsak inanın sadece bu düsturu uygularsak sanalda ayrı reelde ayrı yaratıklar grubuna girmeyeceğiz.
En azından münafıklığın alameti olan ikiyüzlülüğe son vereceğiz.

Unutmayalım ki her şey elimizde bir tuş bir tıklama bir enter bazen bizi esfeli safiline kadar götürebilir. Ya da alayı illiyine Sakın abartma demeyin reelde de öyle değil mi? Reel ve sanal arasında bir fark yoksa nenden olmasın
Şimdi de nasıl fark olmaz diyeceksiniz. İster konuşarak ister yazarak yalan günahtır. İster konuşarak ister yazarak ne fark eder kalp kırıldıktan sonra Zor gerçekten zor reelde bile riyaya bu kadar rahat giriyorken sanalda gizli şirk olan riyanın alası yapılan âlemde günahsız gün geçirmek zor

Dua edelim de Allahın verdiği bu teknoloji nimetini O nun rızası dairesinde O nun için kullanalım. Her amelimiz O nun için olsun O nun istediği gibi olsun her an hayatın her yerinde ister sanalında olsun ister reelinde unutmayalım
Zİra ALLAH c.c. herşeyi görendir…

Onlar, üstlerinde dizi dizi kanat açıp kapayarak uçan kuşları görmüyorlar mı? Onları Rahman (olan Allah’) tan başkası (boşlukta) tutmuyor. Şüphesiz O, her şeyi hakkıyla görendir * Mülk 67:19;

Yoksa bizler Kuran’ı Kerimi sadece okuyormuyuz.

Rabbim böylesine günahlardan cümlemizi korusun inş.

Alıntıdır

~ tarafından kutaysevgi Ekim 20, 2007.

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: